Na protestujących rolników nasłano Sanepid

Protestujący we wtorek rolnicy są oburzeni nasłaniem na nich kontrolerów z Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Przedstawiciele Sanepidu chcieli zbadać posiłki wydawane...
Read More

Zaostrzył się kryzys w relacjach Brazylii z Izraelem

Prezydent Brazylii Lula da Silva został uznany za persona non grata w Izraelu, natomiast brazylijskie władze wezwały do kraju swojego...
Read More

Nalot IPN-u i ABW na prawicowe wydawnictwo

Prokurator z Instytutu Pamięci Narodowej wraz z funkcjonariuszami Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego wszedł do prawicowego Wydawnictwa 3DOM. W czasie prowadzonych czynności...
Read More

Rolnicy po raz kolejny zablokowali drogi w całej Polsce

Rolnicy zorganizowali drugi w tym miesiącu ogólnopolski protest przeciwko importowi zbóż z Ukrainy, a także restrykcyjnej polityce klimatycznej Unii Europejskiej....
Read More

Transpłciowe prostytutki będą upamiętnione zamiast brytyjskiej królowej

Lewicowy burmistrz Londynu Sadiq Khan wyda blisko milion funtów na pomnik mający upamiętniać "osoby transpłciowe", spośród których większość stanowią prostytutki....
Read More

Sikorski chciałby stacjonowania w Polsce niemieckiej Bundeswehry

Szef polskiej dyplomacji Radosław Sikorski nie widzi problemu w stacjonowaniu niemieckiej Bundeswehry w Polsce. W jego opinii żołnierze zza naszej...
Read More

Prezydent Brazylii porównuje sytuację Palestyńczyków do Holokaustu

Brazylijski prezydent Lula da Silva stwierdził, że w Strefie Gazy trwa wojna "świetnie przygotowanego wojska z kobietami i dziećmi". Jego...
Read More

Ukrainki w Polsce narzekają na pracę i zarobki

Z badań przeprowadzonych przez Interdyscyplinarne Laboratorium Badań Wojny w Ukrainie wynika, że pracuje tylko co druga uchodźczyni z Ukrainy. Podczas...
Read More

Erytrejczycy starli się na ulicach Hagi (+WIDEO)

W holenderskiej Hadze w sobotę wieczorem doszło do zamieszek pomiędzy grupami Erytrejczyków. Uczestnikami rozruchów byli zwolennicy oraz przeciwnicy dyktatury erytrejskiego...
Read More

Grecka centroprawica zalegalizowała „małżeństwa” homoseksualne

Grecki parlament przyjął projekt centroprawicowej Nowej Demokracji, legalizujący "małżeństwa" homoseksualne. Dodatkowo odpowiednie zmiany prawne przyznają mniejszościom seksualnym wszystkie prawa rodzicielskie,...
Read More
Posty otagowane "państwowa telewizja"

Don Vasyl uznał odwołanie jego koncertu za "rasizm"

Don Vasyl uznał odwołanie jego koncertu za „rasizm”

Nowy prezes Telewizji Polskiej, Mateusz Matyszkowicz, cofnął decyzję swojego poprzednika i nie zorganizuje koncertu towarzyszącego otwarciu przekopu przez Mierzeję Wiślaną. Jedną z gwiazd odwołanego wydarzenia miał być cygański wykonawca Don Vasyl, który uznał działania szefa telewizji publicznej za przejaw „rasizmu”.

Dosyć niespodziewanie w poniedziałek Rada Mediów Narodowych zdecydowała się na odwołanie Jacka Kurskiego z funkcji prezesa TVP. Jego następca zaczął więc wprowadzać swoje własne porządki, a jednym z ich elementów jest odwołanie koncertu zaplanowanego na 17 września.

Właśnie wówczas rządzący (...) Czytaj dalej...

Ruch LGBT chce więcej przedstawicieli w niemieckiej telewizji

Ruch LGBT chce więcej przedstawicieli w niemieckiej telewizji

Przedstawicielka ruchu LGBTQWERTY w radzie telewizyjnej ZDF, Luca Renner, domaga się większego udziału działaczy mniejszości seksualnych we władzach publicznych mediów w Niemczech. Jej zdaniem w ten sposób „reprezentowana będzie cała różnorodność społeczności” spod znaku tęczowej flagi.

Renner na co dzień współdecyduje o kształcie ZDF, czyli drugiego kanału niemieckiej telewizji publicznej. Jako reprezentantka ruchu LGBTQWERTY uważa jednak, że mniejszości seksualne powinny mieć więcej swoich przedstawicieli, chociażby w stacji ARD, która zrzesza państwowych nadawców działających na terenie poszczególnych państw związkowych.

W ten (...) Czytaj dalej...

TVP ruszy z programem hołubiącym Amerykę

TVP ruszy z programem hołubiącym Amerykę

Telewizja Polska zapowiedziała emisję swojego nowego programu „Ameryka da się lubić”, wzorującego się na formacie znanym z show „Europa da się lubić”. Audycja emitowana w pierwszym dziesięcioleciu bieżącego wieku miała propagandowy charakter zachwalający Unię Europejską, tymczasem nowa produkcja TVP będzie oczywiście poświęcona Stanom Zjednoczonym.

Pierwsze informacje na temat nowego programu TVP pojawiły się już w połowie marca, natomiast teraz wiadomo już, że będzie on emitowany na antenie telewizyjnej Dwójki już od 6 czerwca. Będzie on gościć na ekranach telewidzów w (...) Czytaj dalej...

Amerykanie wpływają na transakcję TVP

Amerykanie wpływają na transakcję TVP

Telewizja Polska miała dojść do porozumienia z amerykańską spółką Emitel, dzięki czemu publiczny nadawca ma wejść na poziom ósmego multipleksu cyfrowej telewizji naziemnej. Jak na razie nie uzgodniono jednak kwoty transakcji, ponieważ do gry miało wkroczyć przedstawicielstwo Stanów Zjednoczonych, które chce szybkiego przeprowadzenia całego procesu bez ponoszenia strat finansowych przez amerykański fundusz kontrolujący wspomnianą firmę.

Celem TVP jest oczywiście wejście na wspomniany multipleks MUX-8, na którym obecnych jest w tej chwili kilku innych nadawców telewizyjnych, takich jak choćby stacja Wirtualnej Polski, (...) Czytaj dalej...

"Rewolucja kulturalna" we włoskich mediach

„Rewolucja kulturalna” we włoskich mediach

Rządząca Włochami koalicja Ruchu Pięciu Gwiazd i antyimigracyjnej Ligi zaproponowała prawicowego dziennikarza Marcello Foę na nowego szefa włoskich mediów publicznych. Reprezentujący pierwsze z wymienionych ugrupowań wicepremier Luigi Di Maio stwierdził, że nominacja byłego dziennikarza prawicowych mediów na prezesa rozpoczyna „rewolucję kulturalną” u państwowego nadawcy RAI i ma zakończyć się wyrzuceniem z telewizji i radia pasożytów oraz osób zatrudnionych po znajomości. 

We Włoszech nominacje na kierownicze stanowiska w publicznych mediach ogłasza rząd, a następnie przegłosowuje je parlament. Gabinet Giuseppe Conte zapowiedział więc, (...) Czytaj dalej...

Niemiecki nadawca nie przeprosi za "polskie obozy zagłady"

Niemiecki nadawca nie przeprosi za „polskie obozy zagłady”

Niemiecki nadawca publiczny ZDF nie zamierza wypisywać się z kampanii zachodnich mediów mającej za zadanie obciążyć Polskę za wydarzenia z czasów II wojny światowej. Publiczna telewizja naszych zachodnich sąsiadów nie chce bowiem przeprosić za określenie „polskie obozy zagłady”,  co ma być między innymi wynikiem sytuacji politycznej w naszym kraju.

Drugi program niemieckiej telewizji publicznej nazwał obozy koncentracyjne stworzone w Polsce przez III Rzeszą mianem „polskimi”, co wywołało reakcję byłego więźnia takiego obiektu w Auschwitz-Birkenau. Karol Tendera wygrał sprawę przed Sądem (...) Czytaj dalej...

Propaganda mediów publicznych razi nawet zwolenników PiS

Propaganda mediów publicznych razi nawet zwolenników PiS

Materiały informacyjne publikowane w telewizji publicznej od przejęcia władzy przez Prawo i Sprawiedliwość nie cieszą się najlepszą opinią, ale do chóru ich krytyków dołączyły nawet media prywatne wspierające poczynania partii rządzącej. Według Bronisława Wildsteina i Piotra Cywińskiego z tygodnika „W Sieci”, czołowe programy informacyjne TVP stały się autoparodią i przywołują skojarzenia z epoką Edwarda Gierka.

Uwagę Wildsteina przykuł materiał filmowy TVP Info z ostatniego poniedziałku, kiedy kanał informacyjny telewizji publicznej relacjonował budowę bloków mieszkalnych w ramach rządowego programu Mieszkanie Plus. (...) Czytaj dalej...

Krytyka homoseksualizmu przeszkadza Telewizji Polskiej

Krytyka homoseksualizmu przeszkadza Telewizji Polskiej

Katolicki „Nasz Dziennik” musiał zmienić przesłanie swojego spotu telewizyjnego zapowiadającego weekendowe wydanie gazety, ponieważ pierwotnej wersji klipu nie zaakceptowało Biuro Reklamy Telewizji Polskiej. TVP nie spodobał się fragment dotyczący propagandy homoseksualnej skrywającej się pod hasłem nauki o równości w szkołach.

Niewielki dziennik związany z toruńską rozgłośnią Radia Maryja w ostatnim czasie stara się promować poprzez telewizyjne reklamy, a kolejna z nich została poświęcona specjalnemu dodatkowi, który już dzisiaj ukazał się wraz z weekendowym wydaniem gazety. „Nasz Dziennik” przestrzega w nim (...) Czytaj dalej...

Litewska telewizja ocenzurowała reklamę dewiantów

Litewska telewizja ocenzurowała reklamę dewiantów

no-gay

Państwowa telewizja LRT ocenzurowała reklamę homoseksualistów. Filmik promujący marsz dewiantów został oznaczony literą „S” (tylko dla dorosłych), więc będzie go można oglądać dopiero po godzinie 23, zaś materiał mówiący o „tolerancji” będzie emitowany po godzinie 21.

Przedstawiciele telewizji tłumaczą swoją decyzję o ochronie osób niepełnoletnich przed wpływem negatywnej informacji, która zakazuje promocji homoseksualizmu na Litwie i chroni wartości rodzinne.

Decyzję zaskarżyła Litewska Liga Gejów, oburzona postępowaniem państwowego nadawcy. „To jest dowód na to, że na Litwie działają ustawy zabraniające propagandę (...) Czytaj dalej...